آشنایی با مؤسس و مدیر مسئول

به سال ۱۳۶۳                     بعد از تحصیلات دوره متوسطه در دانشگاه معتبر و بین المللی    AUDTCF           شروع به تحصیل در رشته زبان و ادبیات انگلیسی کردند. از سال دوم دانشکده مشغول به تدریس زبان انگلیسی شدند و شش سال متوالی به عنوان مدرس و سر گروه زبان در مؤسسه زبانهای خارجی Ders-Al     مشغول به کار بودند و سپس در کالج مشهور    F.A.C          بعنوان مدرس زبان با دیگر اساتید خارجی به مدت ۳ سال فعالیت کردند.سپس شروع به تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و در عین زمان بعنوان اسیستان در همان دانشگاه زیر نظر پروفسورDogan Aksan    فعالیت کردند.

در طول این سالها تالیفات مهمی از جمله    The English Grammar     را برای دانشجویان خود و همچنین  کتاب     Etymology of English     را برای اولین بار در خارج از کشور به چاپ رساندند , به علت شایسته بودن در تدریس موفق شدند در آکادمی پلیس و انجمن های فرهنگی آمریکا و کشورهای خاورمیانه تدریس کنند در طول این سالها مشاور آموزشی و روحی دانشجویان نیز بودند.

از سال ۱۳۷۰ به عنوان مدرس زبان در دانشگاه انگلیسی زبان , مدیترانه قبرس فعالیت کردند و برای یک دوره متدهای تدریس در انگلستان بسر بردند. از سال ۱۳۸۱ در دانشگاه آزاد (واحد تبریز ) به تدریس مشغول بودند. ایشان در عین زمان نماینده رسمی   British School         در متدها ی تدریس و اعطای گواهینامه در ایران هستند و در عین زمان ممیز و مشاور رسمی موسسه استانداردهای بین المللی   Tuv           آلمان در زمینه مدیریت آموزشی می باشند.

مقالات و ترجمه های متعددی را در زمینه های مختلف خصوصا ادبیات انگلیسی در سمینارها و مجلات ایرانی و خارجی در طو ل سالهای ۱۳۷۰ به این طرف به چاپ رسانده اند. به غیر ازانگلیسی به تدریس زبانهای آلمانی و ترکی استانبولی نیز مشغول می باشند و در این زمینه هم تالیفات مهمی در سطح کشور به چاپ رسانده اند ایشان غیر از فعالیتهای فوق الذکر در علم زبان , در علم حقوق هم فعالیت دارند و کارشناس ارشد در حقوق بین الملل می باشند.